Kazohinia Kávéház

Amiről egy kávéházban beszélgetnek. :) Erről-arról, világrengető dolgokról és kakis pelenkákról

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Anya tanul

2009.09.16. 10:48 | Kazohin | Szólj hozzá!

Címkék: gyerekek iskola mindennapok

Elkezdődött az én iskolám is. Már volt két előadás, egyik jobb, mint a másik. Nem akarom, hogy ez legyen a reklám helye, de nagyon jó választás volt a Junior Art Center-be menni. A többit nem tudom milyen, de nem is vágyom megismerni, mert ez teljesen kielégít. Ezt csak zárójelben jegyeztem meg.

Szóval elkezdődtek az előadások és a házifeladatok. Hát basszus. Ide dolgozó emberek járnak. Semmi tisztelet a kivételnek. Az rendben van, hogy meg kell tanítani a dolgokat, meg az is, hogy csak gyakorlással lehet jól megtanulni, de normális dolog az, hogy nem egészen két hét alatt már összegyűjt 5 rajzolni való? Ebből kettő egyszerű, kb. 1 óra/ darab. Kettő bonyolultabb, kb. 2-3 óra/ darab és 1 nagyon aprólékos, ami az én jelenlegi tudásszintem alapján legalább egy hónap. Ház izé. Mondták, hogy félévről-félévre nehezebb lesz, de mi lesz akkor a következő és az azutáni félévben?

Tegnap és ma egész reggel és tegnap egész nap (amikor éppen nem volt más munkám és szerencsére a főnököm sincs bent) ezeket csináltam és a 3 egyszerűvel vagyok még csak készen. Arra van esélyem, hogy a másik bonyolultabbat a maradék két reggelen esetleg meg tudom csinálni, de a negyediknek 0 esélye van hétfőre elkészülni. Belőle is csináltam már a múlt hét reggelein jó pár órát, de még semmi nem látszik belőle. Még csak nem is körvonalazódik, hogy mi akar lenni. Ugyanis kell csinálni egy alaprajzot és 4 falnézeti rajzot egy számunkra optimális hálószobáról a tavaly tanult technikák alkalmazásával, plusz csőtollal. Az alapok és főbb vonalak vannak csak készen. Egy egész órán keresztül az ajtó tokját szerkesztettem és azt vonalkáztam. Mi lesz ebből?
 
És ráadásul nem éghetek le a gyerekek előtt, példát kell mutatnom szorgalomból és eredményességből. Főleg miután hatalmas hegyibeszédet tartottam nekik tegnap este a tanulási eredmények és a elvállalható munkák közötti összefüggésekből. Magyarán a tanulj fiam, mert utcaseprő lesz belőled c. jó háromnegyedórás előadást hallgatták végig feszült figyelemmel.
 
Ma este szülői értekezlet lesz, már most borsózik a hátam

A bejegyzés trackback címe:

https://kazohin.blog.hu/api/trackback/id/tr1001385842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása