Kazohinia Kávéház

Amiről egy kávéházban beszélgetnek. :) Erről-arról, világrengető dolgokról és kakis pelenkákról

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Egy kávéházi beszélgetés - 2. rész

2009.09.23. 15:16 | Kazohin | Szólj hozzá!

Címkék: kávéház

..........

 
-Bár tulajdonképpen nem is olyan rossz nekem. Tényleg nem irígyellek a mindennapos pasivadászatért. Istenem, mennyit kellett szarakodnom nekem is ezzel, amíg meg nem találtam a kedvest. Pont úgy, ahogy mondod. Ilyen szempontból sokkal nyugodtabbak a napjaim. Nem kell rettegnem, hogy ha meglát reggel borzas fejjel, kiábrándul belőlem. Tudod, milyen jó, mikor végigsimít egyébként szörnyen kinéző hasamon, amit keresztül-kasul szántanak a terhességi csíkok, hogy ő így szeret? A kollegák? Le vannak szarva. Irígykedjenek csak. Igazság szerint még rá is teszek egy lapáttal néha. Ha nagyon szívatni akarom őket végigmegyek az összes szobán, hogy mindenki lássa, hogy igen, fél öt és én elmentem. Kell azt nekik tudni, hogy a második műszakba megyek, ami sokkal keményebb, mint az első? A gyerekek? Soha nem bántam meg. Csak azt bánom néha, hogy csak kettő van. Főleg, mikor alszanak. Annyi örömet adnak. Olyan jó, mikor egy édes kis gyerektest hozzádsimul. Neked mondanak el mindent. Azt hiszem az a legjobb benne, hogy ők istennek gondolnak téged és ezt olyan jól át tudják adni, hogy néha te is úgy érzed, hogy egy istennő lakik benned. Én élvezem ezt a megállapodott létet. Van a lakás, ami pont olyan, amilyennek elképzelted. Na jó, egy kicsit koszosabb, de ki nem szarja le. A férjem, pedig? Annyira szeretem. Még, ha rengetegszer fel is bosszant, meg kiszolgáltatja magát. Na jó, időnként elküldöm a búbánatosba, de mégis. Eltart minket. Értünk dolgozik, mi jelentjük neki az életét. Felelősek vagyunk érte, ha már egyszer megszelídítettük. Csak ne akarna még mindig annyit szexelni.
 
A vamp elgondolkodott.
 
-Hát nem győztél meg. Azért szerintem csak jobb nekem. Hétvégén addig alhatok, amennyit akarok és olyan trehány lehetek, amennyire csak akarok. Meg én szeretek foglalkozni magammal. Van azért annak szépsége, hogy az ember ennyit foglalkozik a külsejével. Ma ilyen frizurát próbálok ki, holnap amolyan sminket. Imádok fodrászhoz és masszőrhöz járni. Na jó a torna nem mindig leányálom, de milyen jó utána. Főleg, ha a csajokkal beülünk egy kávézóba és kibeszélünk mindent és mindenkit. Nem kell sehova rohannom, nem várnak otthon, ha olyan kedvem van akár haza se megyek. Ezek a munkaebédek és tárgyalások meg néha nagyon jól sikerülnek. Jókat eszel, és okos emberekkel társalogsz. Végülis szinte bármelyikből lehet jövőbeli, potenciális férj. A főnököm, na az tényleg hülye. De tanulni rengeteget lehet tőle, és legalább nem próbál rámmászni, mint annyi sok helyen, oly sok ismerősömnél. A továbbképzések tényleg nagyon jók, és szerencsés vagyok, hogy évente többször is eljutok ilyenekre. Ami meg a szexet illeti, el sem tudom képzelni, hogy lehet úgy szexelni, hogy két gyerek édesdeden szuszog a melletted levő szobában, és bármikor megjelenhet borzas fejjel, hogy „Anyaaa, szomjas vagyok, mit csináltok?”
 
Mindketten elégedetten és boldogan puszilák meg egymást búcsúzóul, és rögtön meg is beszélték, hogy két hét múlva, ugyanott és ugyanakkor találkoznak.

A bejegyzés trackback címe:

https://kazohin.blog.hu/api/trackback/id/tr681401975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása