Kazohinia Kávéház

Amiről egy kávéházban beszélgetnek. :) Erről-arról, világrengető dolgokról és kakis pelenkákról

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

futás - 6. hét, 11. edzés

2009.04.08. 10:36 | Kazohin | Szólj hozzá!

Címkék: futás

Állat jó volt! A futanet fórumán kaptam ötletet, hogy hogyan is kéne csinálni, és jelentem most a lélegzetvételre mentem rá. Az alapgondolat az volt, hogy 3 lépésen keresztül be, és 3 lépésen keresztül ki. Rögtön így is indítottam, hatalmas elhatározással és lelkesedéssel. Az eredmény? 50 méteren belül belezavarodtam, kb. úgy lélegeztem, mint egy asztmás. Valamiért ugyanis azt gondoltam, hogy a lélegzetet is háromszorra kell megenni, és ugyanúgy háromszorra kiköpni. Elkerülte a figyelmemet az az apróság, hogy úgy ajánlották, hogy 3 lépésen keresztül be és ui. ki. Tehát nem kell minden lépészuttyanáskor egy kis levegőt bekapni, mert abból csak nagyon vicces látvány jön ki. De szerencsére hamar rájöttem, hogy van egy kis félreértés a dologban, és annyira ezzel foglalkoztam, hogy mire észrevettem magam !két és fél percet! futottam. Úgyhogy ehhez tartottam magam egész végig. Csak így lazán! És tudtam volna ám többet. :) No de térjünk vissza a lélegzetvételhez. A következő 2 és fél perc alatt próbáltam a 3 lépés be, 3 ki szisztémát, és akkor rá kellett jönni, hogy ez nem olyan egyszerű. Mese nem volt, össze kellett szedni nem létező ritmusérzékemet, és elkezdeni ritmusosan futni, és lélegezni. Kb. a harmadik menetre sikerült egy olyan ritmust találnom, ami az én személyes lélegzetvételi rendszeremhez nem bántóan igazodik, ez pediglen beszívás két ütemben, kifújás egy mélyben, és a lépéseket nem néztem, de kb. stimmel a 3-3. Szinte végig erre koncentráltam, olyan jó kis szavakat lehet közben segítségül hívni, hogy asszondja kecs-ke-mééééét, vagy szíj-jon-gáááázt, vagy puk-ka-nááááás, stb. stb. a lehetőségek, hála gyönyörű nyelvünknek szinte végtelenek.

Időt most nem javítottam, de messze nem fáradtam el annyira, mint szoktam. Sőt, azt kell mondjam, hogy nagyon jólesett az egész, és a lábam fáradt el csak, de hát az meg majd megerősödik, de egyáltalán nem volt az a szinte rosszullétig fokozódó fáradtság.

Viszont újabb és újabb kérdések merülnek fel állandóan. PLd. mikor zseb nélküli naciban fut az ember, akkor hova tudja tenni a slusszkulcsot? Én most kis körülnézés után a keblembe rejtettem, de azért világosan érzem, hogy nem ez a korrekt megoldás. :) (Ráadásul csurom víz volt, mikor kihalásztam onnan)

Ma este megyünk Londonba, majd kiderül, hogy ott lesz-e valami kis helyes park a közelben, ahova le lehet menni. Aszondják van pár a városban, majd kiderül, ha ott leszünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kazohin.blog.hu/api/trackback/id/tr891053399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása