Kazohinia Kávéház

Amiről egy kávéházban beszélgetnek. :) Erről-arról, világrengető dolgokról és kakis pelenkákról

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Futás - 2. hét, 3. edzés

2009.03.11. 12:59 | Kazohin | Szólj hozzá!

Címkék: futás

Hát lemértem. Nem, tényleg nincs 1 perc a 100 lépés. Egészen pontosan 40 másodperc körül volt. Úgyhogy megemeltem a lépéseket 120-ra. Hát mit ne mondjak, az utolsó 10 lépések igen totyogósra sikeredtek. Sajnos még ez is alatta van az egy percnek, de ennél nem voltam lépes nagyobb emelésre. Egész végig győzködtem magam, de nem ment. Majd legközelebb. Ez így is 20 % növekedés. 130 már simán elég lesz, azt pedig csütörtökön megpróbálom. Viszont gyalogolni rövidebbeket gyalogolok szintén, mint 2 perc. A 100 lépésnyi séta, az majdnem megvan az egy perc, de az sincs annyi. Viszont ezt már nem akarom megnövelni, ha egyszer elvagyok így is. A következő héten amúgy is már csak egy percnyi gyaloglás engedélyezett.

Legnagyobb büszkeségem, amit ez az edzés hozott: teljesen körbefutottam a szigetet. Ez 5300 méter!!!! Igaz mindezt 51 perc alatt, de ez mit számít! (Most nagyon hihetetlennek tűnik, hogy az edzésterv szerint fél év múlva akár 25 perc alatt is megtehetem ezt)

Az időmet egyébként végig mértem és az előírt 5 ismétlés helyett ez bizony volt vagy 20. Azaz legalább 20 percet futottam, kis szünetekkel megspékelve.

Csütörtökre a következő elhatározásom van: A lépésszámot megemelem 130-ra, és ezzel azt hiszem elérem az áhított 1 perces folyamatos futást.

Most nem fogom méricskélni, mert az fárasztó volt, meg hülyén is nézett ki, hogy ott totyog egy vénasszony, úgy fut, mint egy hashajtót szedett csiga, és állandóan a telefonját nézi. No meg elég lesz azt tudni, hogy 51 percen belül visszaértem-e a kocsihoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kazohin.blog.hu/api/trackback/id/tr88995779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása