Kazohinia Kávéház

Amiről egy kávéházban beszélgetnek. :) Erről-arról, világrengető dolgokról és kakis pelenkákról

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Lakásvásárlás után 1.2

2010.07.15. 11:09 | Kazohin | Szólj hozzá!

Címkék: lakás mindennapok

Ma roppant pozitív módon sikerült átíratni nemcsak a gázórát, hanem a vízórát is.

A Gázműveknél, ami a Béke téren van, lehetett parkolni gond nélkül. Reggel 8-kor alig volt valaki, ketten voltak előttem, de sok ablak működött, szerintem 5 percet sem kellett várnom.

De. Itt nem volt előkészítés, így a papírokat sem lehetett előre kitölteni, ami azért nagyban hosszabbított az ügyintézésen. Mondjuk ezzel együtt is félóra volt, de ha sokan vannak akkor sok negyedóra (amit ezzel nyerni lehet) sokra megy. Itt is az adásvételi szerződésre, átadás-átvételi jegyzőkönyvre, személyi igazolványra és lakcímkártyára volt szükség.

A gázszolgáltatónál azt a variációt választottam,  hogy egyelőre szüneteltetem a szolgáltatást, azaz az óra a nevemen van, de számlát nem kapok, amíg be nem jelentem, hogy mostantól használunk gázt.

Mivel a gázhálózatot szeretnénk a lakásban némiképp átszabni, sőt nagyon átszabatni, kérdeztem ennek a hivatalos menetét. Nos erre viszont nem tudott válaszolni a hölgy. Viszont adott egy elérhetőséget a műszaki osztályhoz, tehát nagyjából megoldotta a problémát.

 

Mivel volt még egy kis időm, gondoltam beugrok a díjbeszedőhöz is, legalább megnézem mennyien vannak ilyentájt. Itt viszont otthagytam a parkolóórában újabb 250 forintot. Nos senki nem volt előttem, a szükséges papírok ugyanazok voltak, mint fennt, és itt még töltögetni sem kellett, mert az ügyintéző mindent kitöltött helyettem.

Kicsit hiányoltam a kérdéseket. Semmit nem kérdeztek, csak a papírokból dolgoztak, miközben beleláttam a számítógép monitorjába, és unalmamban beleolvasgattam, így tudtam pár hibát javítani. Többek között nem kérdezték meg, hogy hova kérem a számlát, mikor láttam, hogy már begépelte a jelenlegi lakcímemet, akkor figyelmeztettem, hogy nem oda kérem. Fújt egy nagyot, átjavította. Aztán kezembe nyomta a papírokat,elköszönt, én meg akkor kérdeztem rá olyan apróságra, hogy mégis mikor kell óraállást bediktálni és hova. Egyszóval itt nemálltak az ügyintézők annyira a helyzet magaslatán.

 

Ezzel a lakásvásárlással az a helyzet, hogy az embernek mindig újabb és újabb teendők jutnak eszébe. Most, hogy ezt is elintéztem eszembe jutott, hogy akkor már ki is kéne írni a nevemet a postaládára legalább. Úgyhogy holnap reggel a lakáshoz megyek, és lemérem, hogy hova mekkora és milyen típusú papírt kell ragasztanom, hogy megtaláljanak a számlák és levelek. Be is kell jelentkezni és a közös képviselővel is beszélni kellene a közös költség ügyében. Hiába a lakástulajdonlás sok gonddal jár. De milyen jó dolog! :))

A bejegyzés trackback címe:

https://kazohin.blog.hu/api/trackback/id/tr642153050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása