Kazohinia Kávéház

Amiről egy kávéházban beszélgetnek. :) Erről-arról, világrengető dolgokról és kakis pelenkákról

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

futás - 8. hét, 13. edzés

2009.04.22. 14:09 | Kazohin | Szólj hozzá!

Most már 3 és fél percet futottam egyhuzamban, és 41 perc alatt sikerült körbeérnem. Viszont most így megint eléggé elfáradtam. Nagyon jó volt, meg minden, de totál szétestem és totyogtam a végére.

Viszont:

Pontosan 10 percet javítottam a legelső szigetkörömhöz képest.

Már csak 8-szor sétáltam 1-1 perceket

Több, mint 500 métert lefutok egyben

Nekem hatalmas sikerek ezek, amikről nem gondoltam 8 héttel ezelőtt, hogy lehetséges lenne. A legszebb az a futásban, hogy vannak olyan apró elérhető célok, amik folyamatosan fenntartják a lelkesedést. Most szeretném például 40 percen belül lefutni a szigetkört, meg szeretnék 1 km-t egyben lefutni. Nem tudom hány hét alatt sikerül, de biztos, hogy fog. Aztán lesz május 19-én egy váltó futóverseny, ahol 2.1 km a legrövidebb táv. Talán sikerül hozzá társat találni, és mekkora királyság lenne! Az lenne az első versenyem, és az talán nem olyan elrugaszkodott dolog, hogy ne sikerülne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kazohin.blog.hu/api/trackback/id/tr761080030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása