Kazohinia Kávéház

Amiről egy kávéházban beszélgetnek. :) Erről-arról, világrengető dolgokról és kakis pelenkákról

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

futás - második alkalom

2009.03.08. 15:18 | Kazohin | Szólj hozzá!

Címkék: futás

Miután az előző alkalom után alig bírtam az izomláztól lábra állni, kihagytam egy napot, és csütörtökön mentem el futni legközelebb.

Azon a kimaradt napon egy kicsit utánanéztem azért, hogy is kellene ezt csinálni. A szükséges ruházaton megint átsiklottam, jójaz egyelőre, ami van, de találtam egy nagyon jó kis edzéstervet. http://www.futanet.hu/fr_eterv.html

Itt megtudtam, hogy

1. Nem olyan vérlázító, hogy rögtön első nap nem tudtam lefutni a maratoni távot.

2. Viszont nem is csináltam olyan nagyon rosszul

Az edzésterv az első két hétben mindössze két edzést ajánl, mindössze 17 percnyi mozgással. A lényeg, gyaloglás 2perc, futás 1perc, gyaloglás 2... stb ötször ismételve. Mondjuk nem tudom mennyi az egy perc futás, legközelebb lemérem igérem, de végigfutottam megint azt a félkört, a 100 lépés futás, 100 gyaloglás váltogatásával. Na jó, néha kicsit többet gyalogoltam, de mindösszesen 37 perc alatt visszajutottam a kocsihoz. Figyelni ám, javítottam a saját egyéni rekordomon 3 percet.

Itt szereztem pár kellemes percet a parkolóban jelenlevőknek, mert lévén el kellett még mennem egy kulturált helyre (vásárolni) átvettem a nadrágomat a kocsi első ülésén. Úgyhogy az ajánlott nyújtás, lazítás is megvolt, mert olyan pózokba kényszerültem, hogy egy guminő is megirígyelhetett volna.

Legközelebb jövő hét kedden megyek, és addig megpróbálom kiheverni a még szörnyűbb izomlázamat. No meg elcsórom a fiam óráját, amin van stopper, és lemérem, hogy mennyi is időben az a 100 lépés futás. Sajna motoszkál ott hátul az az ördögöcske, hogy nincs az egy perc, de nem izgaom magam rajta, hiszen még a második heti edzésterv is a fenti kreációt javasolja, legfeljebb megemelem a futást 120 lépésre. Naggggyon kemény, mi?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kazohin.blog.hu/api/trackback/id/tr25985443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása